SELAMAT DATANG KE BLOG PKG PELABUHAN KLANG...

Khamis, 16 Februari 2012

Perlaksanaan 1Bestari.net : Surat Kebenaran Memasuki Premis Sekolah


Perlaksanaan 1Bestari.net : Surat Kebenaran Memasuki Premis Sekolah

Berikut adalah surat kebenaran memasuki premis sekolah untuk Syarikat YTL untuk melaksanakan projek 1Bestari.net.
Untuk pengetahuan pemasangan dan infrastruktur adalah dibawah JPN Selangor. Kami di BTPN Selangor hanya terlibat dengan projek pembudayaan dan penggunaan 1Bestari.net. Walaubagaimanapun kami sedia mendengar permasalahan tuan/puan memandangkan kami juga terlibat dengan menyuarat bersama BTP dan YTL.
Isu berbangkit :
  1. Sekolah yang sudah dipasang YTL sila buat pemotongan talian ISP yang lain kerana pihak KPM tidak membenarkan pembayaran bil ISP kepada 2 pembekal dalam serentak. Cara menamatkan sila dapatkan borang di Pejabat TM Point berhampiran dan salinan ke PPD anda.
  2. Penggunaan 1Bestari.net secara optimum : Sila gunakan perkhidmatan 1Bestari.net ke tahap maksimum kerana pihak PMO 1Bestari.net sedang merangka dan memantau patern penggunaan supaya dapat dibuat unjuran cthnya SK Seri Jerlok mencecah 11207MB (11 Gigabyte data) dan SMK Jalan Bukit 5422MB (54 Gigabyte data) ini adalah bagus sekiranya untuk kegunaan P&P. (boleh kami hantar wakil melawat pembestarian sekolah tersebut ? ini sepatutnya SSQS 5 Bintang)
Surat kebenaran memasuki sekolah adalah seperti berikut :

Tiada ulasan:

Catat Ulasan