SELAMAT DATANG KE BLOG PKG PELABUHAN KLANG...

Khamis, 2 Februari 2012

Keperluan Peruntukan Peralatan ICT untuk Pengurusan dan Pentadbiran


Keperluan Peruntukan Peralatan ICT untuk Pengurusan dan Pentadbiran







Assalamualaikum dan salam sejahtera,
Merujuk kepada perkara di atas, dimohon tuan/puan untuk mengemukakan :
  1. Keperluan peruntukan peralatan ICT untuk kegunakan Pengurusan dan Pentadbiran di sekolah bagi tahun 2012. Diharap dapat dinyatakan juga kegunaan peralatan ICT tersebut di sekolah untuk menyokong permohonan ini. Jika boleh, nyatakan juga tahun perolehan peralatan tersebut. Maklumat ini akan dikompil dan dikemukakan kepada BPPA untuk pertimbangan.
  2. Keperluan peruntukan peralatan ICT untuk kegunakan Pengurusan dan Pentadbiran di sekolah bagi tahun 2013. BPM juga akan memasukkan permohonan ini untuk pertimbangan bajet 2013. Dipohon juga tuan/puan untuk memohon peruntukan ini di JPN masing-masing.
Diharap tuan/puan dapat emelkan perkara (i) kepada saya selewat-lewatnya penghujung minggu depan ( 3/2), manakala untuk perkara (ii) selewat-lewatnya pada 9 Februari 2012.
Kerjasama tuan/puan diucapkan ribuan terima kasih.
Sekian.
Nor Hayani Salam
Ketua Penolong Setiausaha
Unit Pengurusan Teknikal
Bahagian Pengurusan Maklumat
Kementerian Pelajaran Malaysia
Kami telah menghantar maklumat tersebut dalam google doc dan kepada semua sekolah sila edit secara online mengikut contoh yang disertakan. Kami memberi peringatan sebarang attachment tidak akan dilayan sila edit menggunakan google doc (dengan log masuk id email sekolah). Terlupa id ? Hubungi kami untuk bantuan dengan klik butang support chat untuk reset kata laluan 
Dateline adalah pada 2hb Feb 2012 oleh JPN Selangor
Berikut adalah tutorial macam mana nak isi .. tak perlu download atau install apa-apa software

Tiada ulasan:

Catat Ulasan