KANDUNGAN :

Piagam Pelanggan PKG


Kami warga Pusat Kegiatan Guru seluruh Negeri Selangor dengan penuh tekad dan iltizam berjanji menyempurnakan tugas yang dipertanggungjawabkan kepada kami bagi memberi produk yang bermutu dan perkhidmatan yang profesional kepada pelanggan kami.Ke arah ini, kami mengiktiraf hak pelanggan kami untuk untuk mendapatkan:

1.   Mengambil tindakan terhadap aduan berkaitan peralatan TMK KPM di sekolah dalam tempoh dua (2) hari bekerja.
2.   Membantu sekolah untuk mencapai tahap minimum tiga bintang berdasarkan Smart School Qualification Standard dalam tempoh setahun.
3.   Menyediakan khidmat kepakaran dalam penghasilan bahan sumber pengajaran dan pembelajaran.
4.   Khidmat nasihat berkaitan dengan penggunaan teknologi pendidikan, teknologi maklumat dan komunikasi serta Pusat Sumber Sekolah.
  1. Memastikan siaran eduWeb TV dapat diakses dalam P&P secara online dan offline pada bila-bila masa.